-0515-442328-

donderdag 12 juli 2018

Cheese, foto!

Ik weet het, foto's zeggen vaak meer dan 100 woorden. In de snelle maatschappij van vandaag de dag, kunnen we het beste de snelle boodschap, in beeld verwoorden. Ik weet het, eigenlijk zou ik elke dag foto's moeten nemen. Die ambitie heb ik wel, maar....

In de praktijk zijn er zoveel andere zaken, die mijn aandacht opeisen. En dan wil ik ook nog een bepaalde sfeer in de foto's hebben....
Het valt niet mee in de praktijk dus.
De mooie foto's die ik voor onze website wil gebruiken, dan gaat nog wel. Dat is elk seizoen een goede fotograaf inhuren, en een paar mooie foto's selecteren, hoppa en klaar zijn we. Maar de foto's die we graag zouden nemen van "het moment" van de camping die dag, daar gaat het dan bij ons vooral mis. De spontane foto's die delven nog steeds het onderspit. Logisch, want als ik goed nadenk, dan kunnen de mooie foto's vooral worden geschoten, wanneer er lekker veel gasten op onze camping zijn. En juist dan heb ik het erg druk. Precies wanneer we in het hoogseizoen zitten, en de vele gasten die zich nog snel oriƫnteren op een lastminute vakantie. Juist dan hebben we vooral veel, mooie beelden nodig.
Maarten (werkstudent) is meer dan gemiddeld goed in fotografie. Het is echt zijn passie. Dus heb ik de hele winter mooie plaatjes uit tijdschriften verzameld, zodat hij weet wat voor soort foto's hij zal kunnen gaan maken. Daarnaast hoop ik dat hij ook nog veel mooie, spontane foto's gaat maken. Daar zullen dan vast ook een paar prachtige tussen zitten. Het is een test, we gaan kijken of we op die manier beter in staat zijn, om de vele foto's te maken, die we nodig hebben.
Ik ben benieuwd, hoe doen jullie dat? Met die dagelijkse of wekelijkse foto's? Ik ben heel benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten