-0515-442328-

vrijdag 6 juli 2018

wat bezielt je?

Waar worden we blij van? Wat vinden we belangrijk? Wat ligt er aan onze drijfveren ten grondslag? Allemaal vragen die stukje bij beetje gaan blootleggen wat onze ziel is. Wat bezielt ons?

Natuurlijk is de toeristische sector een van de aller leukste sectoren om voor te mogen werken. Iedereen komt naar je toe uit vrije wil. De vrijetijds economie dus. Heel wat anders dan de sector (verpleging) waarin ik ooit begon. Natuurlijk was ik daar ook erg aan het onderzoeken hoe ik de patient als beste comfortabel zou kunnen maken. Het ware belangijke en vormende jaren geweest voor me. Lessen in empatie in het kwardraat waar ik vandaag de dag nog steeds veel aan heb. Als liefste maakte ik de mensen weer beter, wat helaas lang niet altijd lukte. En ook hier is dat eigenlijk wat we doen;
Gasten komen naar onze camping, om zich hier helemaal lekker te kunnen opladen. Om wanneer ze naar huis gaan weer vol hernieuwde energie, de waan van de dag weer te kunnen pareren.
Zover dus vooral veel overlap. Tegelijkertijd is het juist daar waar die overlap zit, in wat me bezielt. Mensen beter willen maken. Dat lukt op vele manieren;
  • door ze te inspireren
  • met humor
  • nieuwe mensen ontmoeten
  • de natuur in te "jagen"
  • fysieke inspanningen
  • in het hier en nu latenzijn
  • uit hun comfortzone halen 
  • goede nachtrust
Het zijn juist dit soort zaken waar we dus vooral op sturen. Wil je weten hoe we dit doen? Kom dan gerust eens naar onze camping, en we vertellen je er graag alles over. Wil je het zelf ervaren hoe wij met onze ziel en zaligheid ons inzetten voor onze gasten? Nog beter, wees welkom, maar bel ons wel eerst even om te vragen naar de mogelijkheden. Want het begint al behoorlijk vol te lopen hier. Zo tegen het hoog/hoogseizoen aan. We kijken naar je uit, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten