-0515-442328-

woensdag 18 juli 2018

the future is female

Jaren geleden, we hadden de camping nog maar net, vertelde oude Mevr. de Jong (oud camping-collega) me al dat het heel belangrijk is dat "de vrouwenhand"terug te ervaren is op de camping. Vrouw zijn is een van mijn persoonlijkheids aspecten die invloedt heeft op onze camping.

Vanmorgen liep een man de receptie van onze camping binnen. Hij kwam goede dag zeggen, bedanken voor het fijne verblijf. Hij vroeg wie er verantwoordelijk was voor de "decoratie" op de camping. Ik begreep hem niet direct. Hij ging het uitleggen. "Kijk, neem nu die dakgoot vol plantjes, daar achter je!" Ach, ja ik begreep wat hij bedoelde. En die foto's op de deuren in het toiletgebouw, die verse bloemen in het toilet....ben jij daar verantwoordelijk voor? ja zei ik, om er snel aan toe te voegen dat ik het slechts bedenk. Dat Jacob het altijd maar weer moet uitvoeren. Hij zei: "Dat doe je heel goed" Ik heb er van genoten. Decoratie, dat is nu net waarin vrouwen wat beter zijn, dan de meeste mannen. Dat is wat mevr. de Jong o.a. bedoelde met de vrouwenhand.

De decoratie maakt dat je qua sfeer wat neer kan zetten. Dat zal je onderscheiden van de andere collega's in je branche. Zoek naar decoratie die past bij je persoonlijkheid en kijk waar je die allemaal extra kan toevoegen. Het maakt dat je meer ziel aan je organisatie toevoegt. Ik ben benieuwd waar jij nog wat met je vrouwenhand kan toevoegen. En ben je een man, kijk dan eens goed naar de vrouwen binnen je organisatie, die willen je best helpen. Maak gebruik van hun talent! Laat je ons weten, wat je gaat decoreren? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten