-0515-442328-

maandag 13 mei 2019

Snurk, prachtig voorbeeld van service als kernwaarde!

Op magische wijze was er vorige week een kussensloop verdwenen. Niet in de was bult, niet in het chalet en ook niet in de wasmachine achter de rand. We hebben wat afgezocht. Uiteindelijk vroegen we onze gasten: "we missen een hoofdkussensloop, kan het zijn dat jullie die per ongeluk mee naar huis hebben genomen? Of kan die in de auto liggen?"

Maar nee, ook zij hebben nog eens alles nagelopen, maar de sloop werd niet gevonden. Dan moesten we maar een nieuwe bestellen. Ik vermoedde dat dit alleen in combinatie kon met een heel nieuw dekbedovertrek. Maar tot mijn verbazing kon ik ook gerust een losse sloop bestellen. Ach, zeiden ze bij Snurk, ik stuur hem om niet naar je toe! Jullie hebben zo leuk jullie chalets ingericht en onze bedlinnen heeft zo'n mooie zichtlocatie bij jullie, ik stuur hem zo naar je toe! Ik bedankte haar en vroeg of ik ook de nieuwste brochures mocht ontvangen. Die zou ik dan ook weer in de chalets neerleggen en op de receptie van onze camping. En vandaag, twee dagen later komt de pakketdienst het pakketje brengen. Sloop en brochures! En alles vanuit de service geregeld. Kijk dat is nog eens een prachtig voorbeeld hoe je de service goed in de smiezen hebt. Dan heb je echt service als kernwaarde!
Zo kweek je ambassadeurs voor je organisatie. Zo creëer je mond tot mond reclame!
Wanneer heb jij met een service een ambassadeur gecreëerd? We zijn benieuwd, laat je het ons weten? Wees welkom de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten