-0515-442328-

dinsdag 6 november 2012

Communicatie onder personeel vergroten

Gisteravond heb ik weer een geweldig, bruisende avond beleeft bij de SMC058. Een van de sprekers was Tim Tittelboom en zijn presentatie ging over open zijn.
Door de communicatie te bevorderen binnen je team, verhoog je de betrokkenheid en daaruit voort komend natuurlijk ook de productiviteit.


Natuurlijk, daar willen we meer van weten. Op zijn eigen wijze verteld Tim ons over zijn "tool" waardoor je die communicatie en het willen delen van kennis en inspiratie. Vanzelf natuurlijk via de computer. Ondertussen ging er van alles door mijn hoofd, zou dit alleen werken voor grote organisaties of ook voor kleine? Zou je daarop je kernwaarden echt meer mee kunnen sturen? Hoe kan je creativiteit en innovaties sturen met deze tool? Of zit je meer in de controle, juist daar waar we meer en meer bij weg willen blijven?
Watersportcamping Heeg moet het nu juist hebben van de nieuwe ideeen, en deze natuurlijk verder uitwerken.

Na de presentatie praat ik nog even verder met Tim. We besluiten dat we zeker nog eens hier verder over moeten praten. Ook hij heeft nooit eerder met z'n klein bedrijf dit avontuur aangegaan.
Moet gezegd worden dat hij zijn presentatie zo'n beetje begon met; de leiders moeten dit wel aan kunnen, we wijzen heel regelmatig potentiele klanten af!
Want volgens Tim is leiderschap verantwoordelijk zijn voor de groei van je medewerkers.
En dat vind ik zo mooi, want dat is precies wat mij ook drijft, mijn medewerkers en mijzelf laten groeien, dan groeit als vanzelf je organisatie!
Wees welkom, Watersportcamping Heeg de Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten