-0515-442328-

donderdag 29 november 2012

Ik heb een droom, een broedplaats voor creatieve geesten

Tijdens de Dutch Design Week heb ik weer heel wat inspiratie opgedaan, veel mooie nieuwe producten en belevingen meegemaakt. Maar het mooiste komt er nog aan. Ook ons brein is aan het pruttelen en borrelen gegaan

Gisteravond had ik een afspraak met Babke, een jonge ontwerpster waarvan ik het werk tijdens de DDW heb gezien.
We spraken hier om de hoek af en zijn onder het genot van een hapje en drankje samen gaan verkennen wat we voor elkaar zouden kunnen betekenen. En ook nu is nog niets concreet, we hebben afgesproken dat we samen verder na denken over het hoe en wat er allemaal kan, en wanneer natuurlijk. Maar ik heb al een goed gevoel, ik voel alweer een mooi project geboren worden.Natuurlijk zal ik jullie als trouwe lezers als eerste informeren over ons nieuwe project. En wat dit project voor onze camping gaat betekenen.
Het samen creeren en ontdekken hoe we bestaande dingen nog beter kunnen maken, nog betekenisvoller, nog oorspronkelijker. Die weg is zo gaaf, wat fijn dat wij niet alleen maar het ge-eikte hoeven te verkopen en dat we zelf mogen maken.
Uiteindelijk droom ik van een creatieve broedplaats, een plek waar je weer helemaal wordt uitgedaagd en je je accu actief kan opladen. Mooi met veel creatieve geesten om je heen, net als jij!
Wanneer mogen we jou ontvangen? Wees welkom, Watersportcamping Heeg, de Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten