-0515-442328-

dinsdag 27 november 2012

Vanuit je DONDER ondernemen.

Vanmorgen had ik een afspraak met Louise Cohen. Had haar ontmoet bij de SMC058. We hadden daar niet meer nodig dan een minuutje om te weten dat we op dezelfde golflengte zitten, zielsverwanten dus.

Louise is een inspirerende Beeldend kunstenaar uit Leeuwarden en we hadden tijd te kort om bij te praten. Maar wat Louise me in vier woorden kon duidelijk maken was opmerkelijk. Zij ontwikkeld vanuit haar DONDER.
Wat had ze dat mooi gezegd, want als je vanuit je donder ontwikkeld, produceert, dan doe je iets waar je blij van wordt zonder enige consessie.
En dat woordje DONDER, weet je dat klinkt mij wel lekker rebels in de oren.
Ik ga het direct delen, ook met mijn stagiaires natuurlijk. Wat je ook doet, onderneem vanuit je donder.
Het gedonder mag beginnen, kom jij ook lekker donder jagen bij ons?
Wees welkom, Watersportcamping Heeg De Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten