-0515-442328-

woensdag 21 november 2012

Het is zoveel leuker en leerzamer om de dingen samen te beleven

Gisteravond ging ik samen met twee vriendinnen naar een masterclass die gegeven werd door Rutger Claassen, filosoof.
We hebben met z'n drieen ademloos geluisterd. In een bijna moordend tempo nam Rutger ons mee door de geschiedenis van de economie, het kapitalisme en hoe filosofie zich tot de economie verhoud. en boeiende avond zo gezegd.

Maar een belangrijk onderdeel van deze avond was wel weer het feit dat ik dit samen heb kunnen beleven met voor mij dierbare personen. Ik krijg straks de kans om nog eens deze masterclass dunnentjes over te doen. Ik kan dan dus nog een keer genieten en de stof krijgt meer nog eens de kans om te verinnerlijken. Maar wat kan ik hiermee binnen de context van onze camping? Ook met belevingen op onze camping is het zo dat; met hoe meer mensen je bij ons komt kamperen, hoe meer vreugde!
Ook die beleving zal intenser worden, zo blijkt ook wel uit div. wetenschappelijk onderzoek. Maar om nu altijd maar alles te beleven met meerdere mensen.........soms is het ook gewoon lekker om met je zelf alleen te zijn......Wat vind jij?
Wees welkom, Watersportcamping Heeg, De Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten