-0515-442328-

donderdag 15 november 2012

Mijn oude buurvrouw, Tante Henny

Mijn ouders waren vorige week 50 jaar getrouwd en vanzelf werd dat uitbundig gevierd. Ook tante Henny, onze oude buurvrouw werd uitgenodigd. Een paar weken voor het feest belde ze me op om te vragen naar de kado wensen van papa en mama. En zo kwam het dat ik weer eens lekker ouderwets met haar kon bijpraten.

Tante Henny zou met haar dochter en haar schoonzoon uit Iran, een paar weken naar Iran gaan. Nu wist ik dat Wilfred Genee ook getrouwd is met een vrouw uit Iran en dat ze net hun tweede kindje hebben gekregen. 
Wilfred kwam ik steeds als dagvoorzitter tegen bij de congressen van AcademyNoord. je voelt het al aankomen, ik heb tante Henny gevraagd om een leuk klein Iranees kadootje te kopen voor Wilfred. 
Tante Henny heeft idd een leuk kinder CD-tje gekocht.  Kijk van dat soort kadootjes, die werkelijk verrassen, daar wordt ik nu echt blij van.
Het is hetzelfde als dat ik dat heb voor mijn gasten, ze zo'n verrassend fijne tijd bezorgen. En het zit hem voor mij juist in die kleine dingetjes.
Ook tante Henny wil ik bedanken, want zonder haar was het me nooit gelukt om voor Wilfred een verrassing te kunnen geven.
Nu ben ik benieuwd wie jou voor het laatste verrast heeft, en hoe?
Wees welkom en wie weet mag ik jou ook verrassen!
Watersportcamping Heeg, De Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten