-0515-442328-

dinsdag 19 maart 2013

De luxe van de tijd nemen

Als kind had ik alle tijd van de wereld. Het leek een eeuwigheid te duren voordat eindelijk dat jaar weer voorbij ging, voordat ik weer een jaartje ouder werd.

Ik had alle tijd om uren te spelen in mijn zelfgebouwde hut van een oude wasmachine doos, samen met mijn poppen.
Ik kon heerlijk in het gras zitten en alle madeliefjes verzamelen. Daar maakte ik dan prachtige kettinkjes van door elk bloempje heel voorzichtig met mijn nagel, te voorzien van een klein sneetje net achter het kroontje.
Zo reeg ik alle bloempjes aan elkaar.Ik kon spelen met de slak waarvan ik voorzichtig de voelspietjes beroerde waardoor hij deze introk en even later weer uitrolde. Ik had alle tijd.
En nu heb ik nog maar heel soms de luxe van de tijd nemen. Dan is het meestal vakantie, dat is nu net wat vakantie voor mij zo speciaal maakt!

Heerlijk, zonder tijdsdruk, genieten van al wat er om me heen te beleven valt!
Wat een luxe is dat! En wat doet het me goed, dat zijn de gelukkigste momenten van het jaar.
De tijd pakt de rest van het jaar af, door de volle agenda en het eeuwige moeten.

De luxe van de tijd nemen, wanneer heb jij dat voor het laatst gedaan? Was dat ook tijdens je vakantie?
Ik ben benieuwd, wees welkom!
De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten