-0515-442328-

woensdag 13 maart 2013

Denk positief

Wat doe je als mensen jou negatief prikkelen? Ik word vaak in basis boos of voel me geraakt. Niet zo slim vaak, want door boosheid vertroebelt je geest en ben je nog minder goed in staat om je uiteindelijke doel te kunnen bereiken.

Probeer het om te draaien, haal het positieve uit de boodschap. Ga daarop vooral door en probeer het negatieve op een positieve manier in te zien. Dat kost echt even moeite maar het loont zeker!
Ik ken onze camping als mijn broekzak en in een oogopslag zie ik wat er fout is gegaan......Ik voel...teleurstelling opborrelen. Het is eigenlijk net zo als in een lange relatie, ik vertel met groot gemak wat  mijn partner niet goed doet, maar wanneer vertelde ik dat hij me verraste, wanneer vertelde ik hem dat hij het goed deed? Als je steeds maar eerst naar het positieve gaat kijken en zoeken, dan wordt dat zo sterk dat je uiteindelijk steeds beter in staat bent ook moeilijke en negatieve dingen in een positief daglicht te kunnen zien.

Wat voor negatiefs ga jij vandaag positief beinvloeden?
Ik ben benieuwd naar je reactie!

Wees welkom! De polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten