-0515-442328-

maandag 11 maart 2013

Het geheim

Elke organisatie moet het geheim koesteren, uitnutten. het geheim waarom de gasten bij zijn bedrijf kopen.
Welke drijfveren heeft de gast om voor jou te kiezen?
Wat doe je als organisatie met dat gegeven?

Eigenlijk komt in elk onderzoek dat we op onze camping houden het weer naar boven: Wat zijn de wensen en behoeften van de gast en telkens weer krijgen we een duidelijke top drie terug:
Onze gasten kopen bij ons vanwege:

* De ligging
* De Persoonlijke aandacht
* De atmosfeer op de camping.

Die top drie die moeten we koesteren, die moeten we ook steeds verder verdieping geven. Het is als het ware het tapijtje onder onze organisatie.
Wat is jullie geheim? Waarom kopen gasten bij jullie, wat zijn hun drijfveren?

Wees welkom om op Watersportcamping Heeg de ligging, de persoonlijke aandacht en de unieke atmosfeer te ervaren, De Polletjes!
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten