-0515-442328-

vrijdag 22 maart 2013

Ik heb nog nooit een wedstrijd gewonnen op mijn zwakke punten!

Gisteren mocht ik weer een presentatie bijwonen van Marc Lammers. Een feestje voor je geest, kan ik je wel vertellen!
Energiek, gedreven en vol humor en zelfspot, alle ingredienten dus voor een top presentatie!
En vanzelf wil ik weer met jullie delen wat ik nu weer mee naar huis neem:

Ik heb nog nooit een wedstrijd gewonnen op mijn zwakke punten!

Een heel mooi thema, om de reis in de auto door mijn brein te laten stuiteren. Wat zijn mijn zwakke punten? En nog belangrijker: Wat zijn mijn sterke punten?
Het geluk van ouder worden is wel dat je door alle ervaringen steeds beter jezelf hebt kunnen ontdekken. Het fijne van een eigen onderneming hebben is dat je zelf bepaalt hoe je je team om je heen opbouwt en hoe je je eigen gekozen sterke punten steeds beter mag gaan maken.
Een groot feest is dat, elke dag weer. Nu ja elke dag....maar ik kan wel vertellen dat ik toch echt goed op mijn plaats ben en dat ik het leven kan leiden grotendeels zoals dat het beste bij mijn persoonlijkheid past.

Nu de vertaalslag verder: Wat zijn de zwakke punten per team lid en hoe kunnen we elk team lid individueel het beste laten exelleren? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de organisatie wel optimaal functioneert, rekening houdend met elk individue? Een hele toer, maar we hebben weer "wat" huiswerk te doen.

Ik ben benieuwd naar jullie sterke punten en hoe je die elke dag weer kan en mag inzetten.
Wees welkom, de Polletjes Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten