-0515-442328-

dinsdag 12 maart 2013

invloedrijke social media "beesten"

Gister avond ben ik naar de SMC055 geweest. Een spannende  avond voor deze club, het was hun eerste avond. Maar de avond kon niet meer stuk door de topspreker Jan Willem Alphenaar. Ik had al eerder een aantal presentaties van hem gevolgd, de verwachtingen waren groot.

Maar de verwachtingen zijn weer meer dan waar gemaakt. Doris, onze vriendin waarmee ik samen dit soort presentaties en trainingen volg, mijn SM vriendin zeg maar, vroeg me op het einde van de avond: En, waar ga jij nu morgen mee aan de slag?
Een goede vraag, wat heb ik mee naar huis genomen?
Als me een ding wel heel duidelijk is geworden dan is het wel het feit dat de beïnvloeders op social media een steeds sterkere rol gaan spelen! Het is dus zaak om zo'n beïnvloeder te vinden, en vervolgens te kijken hoe je wat voor elkaar kan betekenen.
Jan Willem vertelde over hoe hij al door merken als Seat werd ingeschakeld, een prachtige nieuwe ontwikkeling. De macht van de oude kanalen zoals T.V., kranten en noem maar op, zullen verschuiven naar de beïnvloeders.

En nu nog maar even verder nadenken welke invloedrijke "beesten" wij zouden kunnen inzetten?
Genoeg huiswerk weer.....
Wij zijn ook benieuwd naar jou ervaringen, welk voorbeeld van invloedrijk "beest" ken jij?

Wees welkom, De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten