-0515-442328-

vrijdag 8 maart 2013

Ontwikkel waardevolle producten en diensten

Marieke, onze afstudeerstagiaire, is druk in de weer met een belevingsplan. Het kan altijd beter en we willen onze producten en diensten nog beter, belevenisvoller aanpassen zodat we onze gasten nog meer waarde kunnen bieden.
Maar het valt niet mee, er zijn zoveel valkuilen op de weg....

Het plaatje naast de tekst getuigt hier op een leuke manier van, vind ik. Welke hond zit er immers te wachten op een zware boomstam ipv een mooie, soepele stok? En wat te denken van het baasje? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit soort van product aanpassingen, enige waarde bieden.

Ik heb het al eens eerder genoemd dat dat wat er nog niet is, dat wat nog niet bestaat, heel moeilijk is om voor te stellen. En als wij het ons al bijna niet kunnen voorstellen, hoe kunnen onze gasten het zich dan wel voorstellen? Daarom moeten we volgens mij productontwikkelingen doen obv gastenvoordelen. Wat zou echt een mooi voordeel voor onze gasten kunnen zijn die we ook nog eens belevenisvol kunnen weergeven en of in de markt zetten.
Of, en dan draaien we het om: hoe kunnen we onze noodzakelijke, maar saaie producten als een parkeerplaats wel belevenisvol maken?
Heb jij onlangs nog een belevenisvolle parkeerplaats gezien? En waar was dat? Wat maakte het nu juist zo belevenisvol?

Ik ben benieuwd naar je reactie, wees welkom, de Polletjes. Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten