-0515-442328-

vrijdag 21 februari 2014

een constante bron van ideeen en energie

Ik word er wel eens moe van, altijd maar weer die ideeen door mijn hoofd. Iets wat ik veel vaker merk dat creatieve mensen hebben. Je kunt je voorstellen dat focus houden dan ook niet eenvoudig is!

En dan nog eens die energie, die nooit lijkt op te drogen. lijkt want in het eggie is het soms echt wel eens anders! Na een paar avondsessies vol kennis en ideeen overdracht, moet ik dan ook geheid de dagen erna vroeg mijn bed in duiken. Natuurlijk ben ik erg blij met dit stuiterende brein, ik zie eigenlijk altijd wel kansen en mogelijkheden! Kan het niet rechtsom, dan kijken we, wat linksom wel kan. Bij menig bijeenkomst herken je mij aan mijn schrijven in notitieblokjes, en vaak in mijn kielzog een stagiair als het even kan. Maar ik ben niet bang dat ik zonder inspiratie, zonder ideeen kom te zitten. Soms denk ik wel eens, ik moet een blogje schrijven, maar waarover? Dan werp ik een blik in mijn notitieboekje, of in mijn boekenkast en hoppa daar is weer een idee!
Onze gasten waarderen het gelukkig wel, al die nieuwe ideeen. Hoe ik dat het beste kan meten? Aan de mond tot mond reclame! Onze camping wordt mede gekozen omdat er elk jaar wel weer een paar nieuwe verbeterpunten zijn, en dan bedoel ik niet de kuilen in de weg die uitgevlakt zijn of de steigers die een nieuw houten dek hebben gekregen. Dan bedoel ik een nieuw instecten hotel, een la dolce fryslan avond waarbij we plots met zijn alle op de dijk gaan eten, dan bedoel ik een event dat we bedacht hebben. Dat soort dingen. Het bruist hier en ik ben blij dat dat nooit op zal houden! Daarvoor komen onze gasten naar ons en daarvoor komen wij elke ochtend graag ons bed uit! Omdat we daardoor wel het leukste werk van de wereld hebben!

En mocht jij even "vast"zitten, echt even geen idee hebben maar je hebt het wel hard nodig......bel me gewoon en ik weet zeker dat ik wat voor je kan betekenen! Doen hoor, voel je vrij!
De Polletjes Watersportcamping Heeg (0515-442328)
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten