-0515-442328-

maandag 3 februari 2014

papa en mama bedrijfje

Ook wij hebben een papa en mama bedrijfje. Samen elke dag maar weer samen werken. Dat heeft voordelen maar zeker ook nadelen. Het valt me lang niet altijd mee want dat werken, dat overleggen, dat stopt dus echt nooit!

Afgelopen weekend weer, we zitten gezellig te borrelen en hebben het over onze camping. Onze vrienden vragen geinteresseerd naar hoe het met de camping gaat, wat we op dit moment aan het doen zijn. En ja hoor, hij geeft een antwoord waarvan ik denk: "Hoe kan je dat nu zeggen?" En omgekeerd komt dat ook heel vaak voor natuurlijk! Hoe kan dat toch, dat je samen elke dag maar weer samen bent, samen werkt en zo anders de dingen ervaart? Of sávonds aan tafel, eten we gezellig met alle kinderen, gaat hij gewoon nog allerhande werk door zitten nemen.......ik zit nu gezellig naar de kinderen te luisteren en wil van hen weten wat ze op school hebben gedaan....!
Wanneer je gedreven bent en je bedrijf naar een hoger plan wilt ontwikkelen, dan kan het niet anders of je bent er heel veel mee bezig. Maar wanneer je allebei werkt aan een gezamelijk eigen bedrijf, dan kan je elkaar stimuleren in het verbeteren, maar het kan ook je valkuil worden!

Meestal voel ik me extra bevoorrecht dat we de camping samen mogen runnen, dat we samen de touwtjes in handen hebben. Maar soms, en dat heeft Jacob net zo goed met mij als ik met hem, zou je wensen dat je niet samen elke dag maar weer, werkt aan en op hetzelfde bedrijf....
Hoe doen jullie dat? Wees welkom, de Polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten