-0515-442328-

maandag 10 februari 2014

Kritiek pareren? Je wafel houden!

Gisteren gingen we lekker een wijntje drinken bij onze vrienden. Een grote schaal heerlijke wafels stonden klaar, en direct heb ik er een foto van gemaakt en "vloog" er een mooi blogje door mijn hoofd! Je wafel houden.

Soms ben ik zo uber enthousiast dat ik maar blijf praten en kletsen. Je moet dan van goede huizen komen om mij te laten stil zijn. Gelukkig heb ik Jacob die me dan af en toe even kort en bondig zegt dat ik stil moet zijn: "misschien je wafel houden?"

Maar niet alleen in mijn enthousiasme wil ik graag gaan verhalen. Ook wanneer er in mijn ogen bv. een onterechte, negatieve recentie ergens over onze camping geschreven wordt. Het is dan aan te raden om deze reactie juist verder te verspreiden en op te laten lossen door je eigen netwerk! Natuurlijk kun je er zelf op gaan reageren, maar het komt veel stereker over wanneer jouw fan's daarop reageren.
Het is dan vooral verstandig om even tot tien te tellen, de nagativiteit te verspreiden en je fan's de kans geven om het voor je op te lossen.
Je wafel houden, soms is het echt de beste strategie! Ik ben benieuwd wanneer jij je wafel houd?
Laat je het mij weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten