-0515-442328-

zaterdag 22 februari 2014

het gevoel van de camping "vangen"

Het gaat om gevoel, en hoe breng je dat dan over binnen de verschillende kanalen? Dit blijft toch steeds weer een enorme klus voor me! We willen natuurlijk wel up to date blijven! Onze potentiele gast moet wel het juiste gevoel krijgen bij onze camping. Waarom is dat zo belangrijk?

Wij willen natuurlijk niet dat onze gasten die hebben geboekt het hier waardeloos hebben gehad. Dat ze zich alles behalve prettig hebben gevoelt. Sterker nog, de gasten die het hier echt niet leuk hebben, zijn vaak ook niet bepaald een aanwinst voor de door ons zo geliefde 'kruisbestuiving". Ze kunnen dan zelfs een potentieel bedrijfsgevaar vormen. immers een Gerard Joling heeft een heel ander type vakantie dan een Jaap van Zweden. Een v.d. Brink staat in zijn vakantie ook niet graag naast een Pauw. Het komt dus heel nauw en het zit hem in de kleine nuances. Als er een sector goed is in het over brengen van gevoel en de verschillen tussen de diverse merken dan is het wel de autobranche. Dus zou ik me kunnen richten op het wagenpark van onze toeristische gasten. Maar daar komt dan direct weer een nieuw fenomeen naar boven, De leasebak. Heel vaak is er geen persoonlijke keuze van de gast, maar veel vaker wordt de keuze op zijn werk gemaakt. En via het boek "Gastvrij Nederland" komen we er ook niet meer uit, dit is inmiddels alweer vijf jaar oud, dat we voor onze grafische opzet en beeldmateriaal daarmee niet langer uit de voeten kunnen. De moodboards e.d. die erin worden gebruikt werken niet langer meer inspirerend genoeg voor ons (wij richten ons op "avontuurlijk paars") toch zal ik eruit moeten zien te komen. ik ga maar naar de kiosk kijken naar de verschillende bladen. Het gevoel dat VT wonen oproept is weer anders dan de Elle wonen. En plots krijg ik het gevoel dat ik goed zit te zoeken naar hoe ik het gevoel van onze camping zo goed mogelijk kan over brengen. ik blader, scheur en verwonder me rot!

Nog even en ik het het gevoel van de camping kunnen vangen. Hoe doe jij dat toch, het juiste gevoel van je organisatie overbrengen? Ik ben benieuwd, voel je vrij om het met mij te delen! De polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten