-0515-442328-

maandag 17 maart 2014

branding, oftewel het spelen met vuur!

Merkmanagement is zorgen dat de "vonk" overslaat op je (potentiele) gasten. Ik heb het grote geluk dat ik Michel Kolenbrander via social media heb leren kennen en, nog veel prettiger, hij wilde wel met mij vuurtje gaan stoken!

We praten heel wat af samen, we delen onze visie en kennis en ruim anderhalf uur later loop ik helemaal stuiterend van de energie rond!
Wij verhuren grassprieten, maar we verkopen inspiratie! Wat jammer dat ik dan op onze website als eerste op productniveau de camping presenteer ipv de beleving nog veel sterker als eerste naar voren laat komen. Waarom niet het "kopje" beleving op de homepage en daarna het kamperen met allerhande producten die daarbij komen.
ook de gebruikte beelden van bv. onze chalets lopen nu niet echt over van de beleving, terwijl de tekst eronder nu juist wel meer vonkjes geeft! e bezoeker moet nu eenmaal weten dat het dan wel over een camping gaat, maar dan wel een heel bijzondere!
De merkidentiteit kunnen we nog specifieker krijgen en Michel helpt me bij de vertaalslag erin. Hij vertelde het zo mooi, de randen van de puzzel die heb je al, nu de binnenkant nog verder helder krijgen!
De beleving moeten we verrassender kunnen weergeven. We kregen ook al heel wat complimenten, maar het is ook een geruststelling dat het toch nog beter en sterker kan!
Michel Kolenbrander, wat een mooie naam voor iemand die van branding zijn beroep heeft gemaakt!
We gaan vast nog vaker spelen met vuur!

En jij, durf jij het aan om een externe te laten kijken naar jouw merk? Durf jij het aan om te investeren in branding? Of heb jij het lef om het niet te doen, want het gaat al geweldig en hoeft niet beter?
En eigenlijk zou ik Michel natuurlijk niet moeten aanbevelen, want stel je voor dat andere grassprietverhuurders ook flink aan de slag gaan met hem!
Heb je vragen, laat het me weten, ik hoor ze graag, de polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten