-0515-442328-

dinsdag 4 maart 2014

welke pijn neem jij van je gast weg?

Ik ben bij Robert van Geenhuizen aan het game storming en krijg een lastige vraag te beantwoorden:
"Welke pijn van jouw gast neem je weg?"

Jeetje mina, een simpele vraag maar het antwoord??? En toch is die zo ontzettend waardevol om goed te kunnen beantwoorden. De pijn hangt natuurlijk direct af van het type gast waarop jij je richt. Wij richten ons op de avontuurlijk paarse vakantieganger. Je weet wel, de innovator/ early adopter. Die houdt vooral niet van grote kampeerfabrieken met slagbomen en pasjes. Die is bepaald niet gesteld op van die getto's waar heel veel voorzieningen zijn en waar je van s'morgens vroeg tot s'avonds laat vermaakt gaat worden.
Maar is dat de pijn die ik voor hem ga oplossen? Of is zijn pijn de lange wachtrijen bij schiphol en een dag reizen om eindelijk op zijn vakantieadres aan te kunnen komen? Is dat zijn pijn?
Of hij houdt van kamperen maar zij van een heerlijk hotelbed? Is dat de pijn die ik kan oplossen?
Mijn brein maakt weer overuren, en eerlijk, ik ben er nog niet uit! Maar dit zijn dan ook typisch van die dingen waarvoor je eigenlijk een helicopterview moet hebben, en laat dat nu net heel lastig zijn om dat van jezelf te krijgen. Jezelf dwingen tot de essentie te denken.....een pijnoplossing hiervoor is een deskundige als Robert van Geenhuizen, dit soort adviseurs kunnen heel goed en snel tot de essentie komen! Zij kunnen makkelijk spiegelen met je en daarmee kunnen ze je een hoop tijd besparen. En aangezien we onze tijd duur en kostbaar hebben gemaakt, is tijdsbesparing ook pijnoplossing!
Nu nog even voor mijn gasten bepalen welke pijn ik voor ze oplos, want als ik dat weet, dan kan ik daarop een unieke waardepropositie bouwen!
Welke pijn los jij op voor je gasten? Voel je vrij, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten