-0515-442328-

maandag 31 maart 2014

of je doet het, of niet

Ik hou er niet van, half werk, halve keuzes. Dat zegt natuurlijk veel over mij, en dat is prima.
En zo is het ook met de keuzes die we hebben gemaakt en zullen maken voor onze gasten. Wij richten ons voor de volle 100% op de avontuurlijk paarse vakantieganger!

Niet een beetje van die, en een beetje van die. Nee, voor de volle 100% voor de avontuurlijk paarse vakantieganger. Dat heeft nadelen, vanzelf! Andere doelgroepen, de doelgroepen waarop wij ons niet richten, voelen zich steeds minder aangetrokken, maar de doelgroep waarop we ons volledig richten, die voelt zich steeds meer EXTRA aangetrokken! En we gaan voor ze, voor de volle 100% of misschien nog wel meer! We werken vol met onze passie en we maken meer uren dan menig andere grassprietverhuurder, dat durf ik wel te stellen! Voo de volle 100% ervoor gaan, betekent dat je vooral ook voelt dat je leeft want wat te denken als je je vol hebt ingezet voor bv een event. Maanden heb je daaraan gewerkt, met vele andere vrijwilligers, en dan gaat het op het laatste moment toch niet door....dan heb je daar een kater van, dat kan ik je wel vertellen!
En die voel je ook goed he, want maanden en maanden werk, met bijna niets anders bezig zijn, gaat dan volledig verloren. Kansloos, over en uit!
Voordeel daarvan is dat je dan wel weer goed in je donder voelt dat je leeft! Het omgekeerde, ogenschijnlijk kansloze events wel laten slagen! De kick die je daarvan krijgt, ook dat voel je tot in het diepste van al je vezels! De gelukshormonen vliegen me dan door mijn aderen. Het maakt me dat ik me jaren jonger voel, dat ik loop te glunderen van oor tot oor!

En wat hebben nu topmerken met elkaar gemeen: Ze zorgen ervoor dat de betrokkenheid van de afnemers enorm is met het merk. En dat lukt alleen maar wanneer men heel wat vindt van het merk! Of je vindt het wat, of je vindt het niks! Hoe extremer, hoe beter! Mooi dat ik dat weet, want je kent me al vast, dit past mioj natuurlijk prima!
Hoe ga jij te werk? Ga jij ook voor de volle 100%? Ik ben benieuwd, wees welkom! De Polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten