-0515-442328-

zondag 30 maart 2014

wees aandoenlijk aaibaar!

Ik ben net terug van een heerlijke middag op het terras zitten met mijn gezin. Zonnetje, live muziek en een gezellige drukte. Iedereen heeft zich opgedoft om er markcomfort leuk bij te lopen. Toch krijgt de ene heel wat meer aandacht dan de ander!

Onze jongens springen overeind bij het zien van een lieve jonge pup! Maar waar de kersverse eigenaar met het hondje ook heen gaat, ze krijgt veel aanspraak en aandacht.
En ik kan niet zeggen dat ze er zelf zo opvallend bij loopt. Een gewone outfitje, een leuk koppie, maar niet zo eentje waarvan je hart nog eens even van over slaat van WOW.
Nee, het is echt het hondje dat het werk voor haar doet!
Het is druk op het terras en ja hoor, daar komt een kersverse vader aan met in de kangaroezak op zijn buik een klein hummeltje. Nu zijn het vooral de vrouwen die deze man extra aandacht gaan geven. Sterker nog, mensen zie ik sontaan halverwege hun drankje opstaan om hem een stoel aan te kunnen bieden. Ze gingen toch bijna weg....en dat op een terras waar elke stoel al helemaal bezet is en de potentiele gasten met snelle blikken het hele terras afstruinen, opzoek naar een vrije stoel!
Wat is dat toch, al die aandacht die deze mensen krijgen? Ze krijgen het alleen maar, omdat ze aandoenlijk aaibare "dingen" bij zich hebben.
Zou het werken dat je op een beurs vol met campings je stand vol zet met pasgeboren kindjes en jonge hondjes? Als je een camping voor jonge gezinnen en honden liefhebbers bent vast wel, de aandacht krijg je in ieder geval!
Nu hebben wij vijf kinderen, dat schiet al lekker op. Jammer dat ze alweer zo groot zijn en die nu juist voor dit doel de essentiele aaibaarheid wat zijn verloren, hoewel....
Welke aandachttrekker gebruik jij voor jouw organisatie? Ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten