-0515-442328-

woensdag 6 augustus 2014

avonturenboek

Weet je het nog......en langzaam komen mijn herinneringen weer boven. De naam van hem, hoe ik achter op zijn fiets sprong, ons tochtje door het sportpark!
De jongen waarmee ik voor het eerst kuste, Hugo! Tuurlijk vergeet ik dat niet! Ik weet nog heel veel details, het is als het ware in mijn geheugen gegrift.

En ik vraag me af, hoeveel eerste stiekeme kusjes zijn er op onze camping al gedeeld? Hoeveel relaties zijn er hier begonnen? Hoeveel spannende avonturen zijn hier beleefd?

Onze gasten willen graag avonturen beleven, ze willen graag prachtige verhalen thuis kunnen vertellen. Unieke en bijzondere verhalen. Verhalen die je direct in het hart raken, en dan kan het natuurlijk gaan over verliefdheid. Hoe kunnen wij met onze camping nog meer sturen op het beleven van avonturen? Kunnen we sturen op verliefdheid? Kunnen we sturen op avonturen, zonder dat het er gekunselt en onecht uitziet? Volgens mij kan dat wel! Denk maar eens aan een restaurant waar prettige muziek wordt gedraait, waar de lekkerste hapjes op een grote schaal op het kleine tafeltje wordt gezet. De bediening attent maar niet opdringerig is. De kleuren en geuren, alles werkt mee om bij te dragen aan een goede sfeer voor een verliefd stelletje!
Natuur kunnen we altijd nog beter sturen op avonturen! We hebben een drijvend vlot op het strandje liggen dat menig kind al heeft gepakt. We hebben visnetjes die we aan kinderen mee geven om zo lekker op jacht te kunnen gaan in het water. We hebben in het toiletgebouw de deuren vol verrassingen hangen. En zo kan ik nog wel even door gaan. Maar het kan altijd nog beter en meer. Genoeg stof tot nadenken weer, die verliefde avontuurtjes, hoe kunnen we daar nog beter op sturen?

Welke avonturen geef jij je gasten mee? Laat je het ons weten, wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten