-0515-442328-

dinsdag 19 augustus 2014

what do you do for a living?

Weet jij wat de usp's zijn van jou organisatie? Ik kreeg een vragenlijst onder mijn neus om in te vullen en daar stond het; wat zijn je usp's? En even zat ik om me heen te kijken. Wat stom dat ik wil vervallen in het opsommen van onze kernwaarden, want dat is het NIET!

Wanneer je je usp's goed hebt omschreven, dan is het eigenlijk als het antwoord op de vraag wat je voor de kost doet. En wanneer je dat verteld op een wijze waardoor je de aandacht krijgt, wanneer het nieuwsgierigheid oproept, dan heb je de usp's voor elkaar!
Er zijn in Nederland heel veel campings, er zijn er al wat minder die aan het water liggen, er zijn er nog minder die ook allerhande watersport activiteiten aanbieden en er is er maar een Watersportcamping die het meest inspirerend is! Dat doen we met onze focus op onze kernwaarden en de doelgroep waarop we ons richten. De avontuurlijke kampeerder zowel uit Nederland als uit de rest van Europa. En goede usp's heeft veel voordelen:

  • Het geeft een sterkere positionering
  • legt de lat zo hoog dat alleen jij die kunnen behalen
  • zet je in eigen competitie
  • helpt je bij het verwezenlijke van je ambities
Wat ga jij vertellen als iemand je vraagt naar je usp's? Wat zijn jou usp's? Ik ben heel benieuwd, laat je het mij weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten