Al onze mede-werkers, iedereen, is verantwoordelijk om onze gasten DE vakantieverhalen te bieden. En om die te kunnen bieden, moeten we samen super scherp zijn en blijven!
Het blijft maatwerk, iedere gast, iedere omstandigheid is weer anders! De ene 50 jarig huwelijksfeest is weer anders dan de ander. We hebben geen protocol dat we even uitrollen, het is telkens weer maatwerk dat we bieden. Afhankelijk van de mood van de gast, en de kennis die we over die gast hebben. Hoe meer we weten van de gast, hoe beter we kunnen inspelen en vakantieverhalen kunnen creeren, bekijk maar eens dit filmpje.
Dit scherp signaleren van kansen om vakantieverhalen te kunnen creeren is niet voorbestemd aan enkel een persoon. We zijn samen met elkaar verantwoordelijk, en samen versterken we elkaar! Het is helder dat de ene medewerker van nature al een wat groter opmerkings gevoel hiervoor heeft dan de ander. Daarnaast is de ene medewerker meer in staat om uberhaupt signalen te herkennen, gewoonweg omdat hij meer gastcontact heeft dan de ander! De surfinstructeur die "slecht" prive lessen verzorgt, komt met minder verschillende gasten in contact dan de receptioniste. Maar allemaal moeten we sturen op het creeren van prachtige vakantieverhalen voor onze gasten. Vakantieverhalen die de moeite waard zijn om te delen. Vakantieverhalen die we ons nog lang zullen heugen, omdat ze in ons geheugen gegrift staan!
Wat is jou beste vakantieverhaal? Ik ben heel benieuwd, laat je het ons weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten