-0515-442328-

dinsdag 12 augustus 2014

waar haal je het vandaan?

Waar haal je het vandaan? Die vraag krijg ik wel vaker te horen. Maar waar haal ik het vandaan? Ik kan die vraag heel simpel beantwoorden: Heel veel dingen heb ik ergens anders gezien of gehoord!

Ik sla het op ergens in mijn hoofd en dan komt het later, vaak op een onverwacht moment, weer boven borrelen. Op momenten dat ik het prima zelf weer kan toepassen, ergens....
Maar ook heel vaak ga ik actief opzoek naar inspiratie! Natuurlijk kan ik op bezoek gaan bij inspirerende bedrijven, ik kan naar beurzen gaan maar ik vind heel veel vaker mijn inspiratie op het web. Gewoon een beetje srufen zal ik maar zeggen. Pinterest is hiervoor ideaal, zeker voor een beelddenker als mij!
De meest waanzinnige en creatieve ideeen kan je hier eenvoudig vinden. Zo kwam ik ook deze spiegels tegen, echt geniaal! Ik had het graag vorig jaar gezien, net voordat we ons oude toiletgebouw hadden gerestyled.
Maar ja, wie weet passen we het ergens anders nog toe!
Gewoon een beetje ogenschijnlijk doelloos surfen, met onbekende bestemming. Gun jezelf elke dag even zulke momenten want ze zijn mij waardevoller gebleken dan wat dan ook! Geef je brein de mogelijkheid om heerlijk te mogen stuiteren, je bent verzekerd van een hoop nieuwe ideeen!

Wanneer heb jij jezelf de tijd gegeven om heerlijk doelloos te mogen lummelen en surfen? En wat heeft het je gebracht? Laat je het mij weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten