-0515-442328-

donderdag 11 september 2014

ik kwam, ik zag en ik.......was verloren

Ik weet het nog heel goed, de eerste keer dat ik op onze camping was. Ik kwam, ik zag en ik....was verloren. Vanaf de weg heb je nog niet door hoe prachtig de waterkant van onze camping is. Dit deel van de camping is niet alleen het meest fotogenieke deel van de camping, het is ook de mooiste plek om te zijn!

Wanneer ik kijk op de facebookpagina's van onze gasten na hun vakantie bij ons, dan zie ik steevast foto's van de adembenemende zonsondergangen. je kan er maar nooit genoeg van krijgen. En het was ook de waterkant die mij inpakte! Het raakte direct mij in mijn ziel! En nu zijn we heel veel jaren verder, is de camping ontwikkeld van een veredeld weiland tot een camping dat met zijn verschillende kamers, prachtige intieme veldjes heeft gekregen. Mooie hoge bomen bieden beschutting tegen wind, te veel zon en geven een geborgen sfeer. Door het spelen van de wind door de takken, hoor je de blaadjes ruisen. Het is een bijzondere en fijne plaats om te zijn. Er is een mooie atmosfeer die fijne gasten aan weet te trekken. Maar hoe zorg ik er nu voor dat juist deze unieke aspecten, te beleven vallen op al onze communicatie uitingen?

Wat heeft jou geholpen op juist die aspecten weer te geven in jou communicatie uitingen, die jou organisatie nu zo bijzonder maakt? Ik ben heel nieuwsgierig, laat je het mij weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten