-0515-442328-

dinsdag 16 september 2014

verbinding vanuit het hart

Ik ben maar een onderdeeltje in de vakantiebeleving van mijn gasten. Met veel plezier jaag ik ze onze regio in! Opweg naar onze "geheime hotspots". Dus omgekeert heb ik deze pareltjes ook meer dan eens nodig. In mijn eentje kan ik nooit een mooie persreis aanbieden. In mijn eentje kan ik nooit een inspirerend project ontwikkelen.

Voor ons project de literaire caravan had ik een toprestaurant nodig. Hier in het dorp had het beste restaurant geen mogelijkheden om "om niet" mee te doen, ik moest opzoek naar een ander top restaurant. Dus belde ik hem op: "Marco, ik heb je hulp nodig". Nog niet eerder was ik zelf bij Marco gaan eten. Natuurlijk kende ik hem van horen zeggen. De Gastronoom stond echt bekent als een van de beste restaurants uit Friesland. Daar dufde ik Tommy Wieringa met een gerust hart een avond te laten eten. Het was dus de vraag of Marco het zag zitten om met mij in zee te gaan. En hij deed het direct! Tuurlijk ga ik Tommy helemaal verwennen, dat komt helemaal goed! Het duurde niet lang of ik ging samen met Jacob eten bij Marco! De gunfactor van mij naar hem was enorm gegroeid natuurlijk! Ik stuurde steeds vaker onze gasten door naar de Gastronoom. Inmiddels is via omzwervingen de Gastronoom vervangen door "t Havenmantsje en stuur ik daar waar kan mijn gasten door naar dit restaurant. Marco heeft door zijn positieve inzet uit het verleden, een duurzame verbinding met mijn hart gemaakt. En ook de partijen die ik destijds belde die hun redenen hadden om niet mee te doen, die hebben ook wat met mijn hart gedaan. Ik zal niet heel snel gasten doorsturen naar een partij die geheel vrijblijvend werd gevraagd mee te werken om ons samen in the picture te zetten. Om elkaar samen sterker te maken. Tuurlijk mochten ze nee zeggen, maar ook dat heeft wat met mij gedaan. Ik moet eerlijk erkennen dat ik niet heel erg snel gasten daar nog naartoe stuur, laat staan dat ik ze nog eens ga vragen voor een nieuw project. Wat dat betreft stoot een ezel zich geen tweede keer.

Met welke partij heb jij een verbinding voor het leven gemaakt? Ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten