-0515-442328-

maandag 8 september 2014

social media en liefde op afstand

We werken met een hoop liefde, voor onze producten maar zeker ook voor onze gasten. Onze gasten zijn heel vaak niet op onze camping. Hoe zorgen we ervoor dat we onze liefde toch kunnen tonen? Gelukkig is er Social Media! Zo kunnen we onze liefde ook op afstand onderhouden.

Ook wij hebben graag een relatie met onze gasten, en zoals bij elke relatie, moet je er aan blijven werken. Wat heerlijk dat ik tijdens mijn verblijf in het buitenland, ik ben nu op gastvrijheidstraining in Marrakesh, ik toch nog gewoon ook door kan blijven werken aan onze relatie. Met hootsuit kan ik de nodige content van de verschillende kanalen ook alvast parkeren om later te laten plaatsen. Ik kan op afstand van onze camping, gewoon de verschillende kanalen blijven beantwoorden. Niemand op de sociale kanalen heeft door dat ik dan even een paar dagen niet op de camping ben. Het zijn middelen die erg handig zijn om enigzins de relatie met onze gasten mee te blijven onderhouden. En ook de hele winter lang is het ideaal om aan onze relatie met onze gasten te kunnen blijven werken. Ik volg het leven van verschillende gasten via twitter, ook al zijn ze weer thuis in Nijmegen en is onze camping gesloten. Maar er is meer, ook via de ouderwetse post krijg ik nog steeds realtiepost zoals overlijdensberichten of (heel wat fijner natuurlijk) geboortekaartjes. Voor de kerstdagen ontvangen we veel kaarten, maar fysieke ontmoetingen blijven dan veel uit. En iedereen weet dat dat een bedreiging is voor het onderhouden van een relatie! Juist dan is er vooral werk aan de winkel. Want het is gewoon keihard werken, een relatie onderhouden, zeker als die wat langer op afstand is. Mijn tripje is er maar eentje van een aantal dagen. Voor Jacob en de kinderen die thuis hard aan het werk zijn, heb ik natuurlijk wat leuks meegenomen uit Marrakesh. Een kleinigheidje dat ik met liefde heb uitgekozen, want ook al heb ik een druk programma hier, ik mis ze wel!

Hoe onderhoud jij je relatie? Wanneer heb je je voor het laatste extra uitgesloofd? Wanneer heb je voor het laatst de ander bijgesproken over alle stappen die je aan het nemen bent?
Ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten