-0515-442328-

donderdag 10 september 2015

border met bordje


Gisteren gingen Jacob en ik naar een collega grasspriet verhuurder, camping Lievelinge. En ook hier gebeurde het, we zagen toffe dingen waar we meer dan hebberig van werden. De prachtige borders die uitpuilde van bloeiende bloemen en zoemende bijen. Het slimme was, heel subtiel stond er in die enorme border een bordje met een naam.

De link op internet was natuurlijk thuis snel gevonden naar de tuinontwerpster. En eenmaal op de website werd ik zo mogelijk nog hebberiger! Wij zullen vast niet de enige zijn, zo werkt dat natuurlijk! Mensen zijn op vakantie, genieten van wat ze zo om zich heen zien, ervaren en proeven en een verlangen is geboren! Ik wil ook zo'n tuin!
Slim om er dan ook voor te zorgen dat je weet, waar je dan die tuin kan gaan kopen. Dat geldt niet alleen voor deze prachtige border, we zagen nog veel meer waar we helemaal hebberig van werden. Thomas, een van de eigenaren van Lievelinge heeft ruim te tijd voor ons uitgetrokken, heeft het hele terrein laten zien, heeft heel veel toffe onderkomens ook van binnen laten zien, de loods, de kantine voor medewerkers, de moestuin, de sauna, het restaurant alles heeft hij laten zien en alles heeft hij verteld. We waren totaal onder de indruk hoe deze camping door 7 "jongens" in vier jaar tijd zo'n prachtig concept hadden weten neer te zetten. Ze hebben knoert hard moeten hebben gewerkt, ik snap niet hoe maar het is ze meer dan gelukt! Eenmaal opweg weer terug naar huis bleven we maar zeggen: o, en dat dan, en dat!
Met stip staat boven aan mijn verlanglijstje voor onze camping nu: een prachtige border van Karin. Nu maar eens gaan bedenken hoe we die droom dichterbij kunnen krijgen. Heb jij al de website van Karin bekeken, en ben jij ook hebberig geworden? Ik ben benieuwd naar je reactie, groet & glimlach, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten