En dat is precies wat er gebeurt wanneer je de kaart te lang maakt!
Het lijkt logisch, zoveel mensen, zoveel wensen! De individualisering rukt op. Je zou zeggen, voor mijn keuken is het niet bepaald handig, zoveel mogelijkheden op de kaart, maar ik denk aan elke gast! Maar dat is het niet! Sterker nog, uit onderzoek blijkt dat een te grote keuze kan frustreren en zelfs demotiverend kan werken. Een te groot aanbod kan zelfs zo averechts werken dat er minder zal worden verkocht!
Wil je meer verkopen, hou het dan lekker simpel en geef aan dat maatwerk door de keuken altijd kan worden geleverd! Geef geen vijf soorten tosti's aan, maar eentje, alleen met ham en kaas. Mensen vragen dan vanzelf wel of ze alleen met kaas mogen en wat ananas!
Hoe groot is jouw menukaart? Ik ben heel benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten