-0515-442328-

donderdag 7 januari 2016

het voortdurende aansluiting zoeken bij veranderende socio-culturele context

Volgende week dan is het weer zover, de vakdagen op de vakantiebeurs, een programma vol met workshops en masterclasses. Ik heb er zin in en heb mijn programma al samengesteld.

Dit zijn de dagen dat ik me helemaal vol kan zuigen met nieuwe kennis. Kennis over de veranderende sociale en culturele aspecten. Want ook wij zullen met onze camping steeds maar weer aansluiting moeten zoeken bij de veranderende context. Net als elk ander merk, of je nu een schoenenzaak, een consultancy bedrijf of een camping bent. Dit zijn de dagen dat we bv van het NBTC NIPO een kritische blik op afgelopen periode krijgen en een verwachting voor het komende jaar. We kunnen naar sprekers gaan die ons verhalen over: Whats next Leisure of wat te denken van "through the eyes of.." waarin we worden bijgesproken over de jeugd en hoe die te verleiden, door de NHTV. Natuurlijk ontslaat het ons niet om zelf met een fris oog goed te blijven kijken, en te zien wat er aan het veranderen is. Vooral te luisteren naar onze gasten en te horen hoe hun wensen en behoeften langzaam maar zeker anders zijn geworden. Een sterk merk is menselijk, dus is het 
  • veranderlijk
  • complex
  • gelaagd
We zullen ons constant moeten blijven aanpassen, aansluiting blijven zoeken bij de veranderende socio-culturele context. Wat fijn dat we daarbij geholpen worden door de prachtige masterclasses en workshops van de vakdagen. Jij bent er toch ook, zien we elkaar dan nog?
Laat me weten waar ik je nog even kan treffen, kunnen we direct weer bijpraten!
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten