-0515-442328-

vrijdag 22 januari 2016

soms heb ik gewoon weer even een schop nodig!

Gisteren was de slotbijeenkomst van de export carrousel, drie studenten hebben voor onze camping gewerkt aan een marketing communicatieplan voor de UK. Ook wij willen ons goed voorbereiden op de culturele hoofdstad 2018, en gezien het feit dat al steeds meer en meer gasten uit de UK ons bezoeken, leek het ons eens goed om te werken aan een strategisch marketing communicatieplan hiervoor.

Afgelopen september zijn we gestart en kregen we drie studenten aangewezen. Af en toe ontmoeten we elkaar en wat vaker hadden we mailverkeer met elkaar. Dat wil zeggen, met de Nederlandse dame van de groep. En gistenen kreeg ik dan de presentatie te zien, met daarin alle aanbevelingen voor onze camping! Een presentatie van slechts vijf minuten, en een papieren rapportage van heel veel blz. Natuurlijk kon ik ondanks mijn volle agenda het niet nalaten om toch al snel te gaan lezen. En raad eens wat, onze site is nog steeds niet volledig vertaald in het Engels! Tjonge jonge, wat een stommiteit! Dit is een te domme fout, hoe kan ik.......Ja ik maak ook nog steeds dit soort domme blunders! Het schaamrood voel ik opkomen, hoe kan ik als proffessional zo iets doms doen? Van alle aanbevelingen ga ik natuurlijk eerst deze eens aanpakken. Werk aan de winkel, want dit wil ik iig zo snel mogelijk hebben opgelost!
Soms heb ik gewoon weer even een schop nodig, om de dingen te doen, die al lang klaar hadden moeten zijn. En de overige aanbevelingen, die zien er ook heel erg veel belovend uit!
Maar nu eerst, hoppa!
Waarvoor had jij laatste een schop voor nodig en van wie kreeg jij die? Laat je het ons weten, ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten