-0515-442328-

donderdag 19 mei 2016

Karin, dit is wat voor je!

Een van onze droomgasten, Erik Scarcia, mailde me. Ik had al een paar maanden niets meer van hem gehoord. Altijd gezellig, spontaan en vooral inspirerend. En als Erik een tip heeft, dan is het ook echt een tip! Hij wees me op een filmpje, een oproep van Elske Verbraak.

Ik bekeek het filmpje en inderdaad, het was alweer raak! Deze jonge dame, Elske Verbraak,  had wel een heel tof idee om zichzelf steeds weer te vernieuwen en fris te blijven. Ze zocht een soort van "korte stageplekken" die haar uit haar comfortzone halen. Die haar weer gaan inspireren en energie geven. Wat een leuke manier, ik was direct enthousiast! Dat zouden meer mensen moeten doen, en als meer mensen dat zouden moeten doen, waarom zou ik het zelf dan niet doen? Een dag of wat in een heel andere sector, in een heel ander deel van Nederland een dag of wat stage lopen. Natuurlijk ben ik eerst samen met Elske gaan kijken hoe we haar dag of wat gaan invullen. Hoe kunnen we dat met de beperkte tijd, voor ons allebei zo effectief mogelijk invullen? Want Elske komt zelf inspiratie en energie ophalen, maar ze heeft ook heel wat te brengen! Ik laat me ook graag inspireren en ga dan naar congressen, workshops of doe een project met studenten of mensen uit de creatieve sector. Maar ik heb nog nooit ergens twee dagen stage gelopen om me op die manier te laten inspireren en energie op te doen. Ik ben benieuwd, spreekt het je ook zo aan of kies je toch liever voor de wat gebruikelijkere manieren zoals congressen en hutje op de heide? Ik ben benieuwd, laat je het weten? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg. https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten