-0515-442328-

vrijdag 7 december 2012

De Masterclass van Maurits Horbach

Een masterclass sales, waarbij een omzetverdubbeling wordt beloofd, natuurlijk werd ik daar nieuwsgierig van. Ik had me dan ook rap ingeschreven hiervoor.

Op een passievolle wijze, met veel humor en praktische voorbeelden, nam Maurits ons mee door zijn "stof".
Om mij heen allemaal gedreven ondernemers vanuit heel verschillende branches. We namen afscheid van de excuses en werden wakker geschut dat we niet de crisis de schuld hoeven te geven, niet het weer maar zelf een betere, slimmere strategie moesten gaan bewandelen. Maurits wist regelmatig mij een spiegel voor te houden, en niet alleen mij maar alle ondernemers om mij heen wel.
Wat voor persoonlijke kenmerken heb je nodig, met welke mindset ga je je sales proces in, welk gedag toon je zelf bij je persoonlijke inkopen? Allemaal vragen die toch enige verwarring opleveren.

En als laatste werd er gevraagd: "Wie van jullie heeft de intentie om hiermee vanaf nu aan de slag te gaan?
En wie van jullie heeft als ik jullie volgende maand bel daadwerkelijk de boel flink opgeschut?"
Tsja, de waarheid is hard, maar ik ben harder!
Willen jullie met ons meedenken hoe we volgend jaar een omzetverdubbeling kunnen realiseren? Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Wees welkom, Watersportcamping Heeg, De Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten