-0515-442328-

maandag 17 december 2012

Een camping is nooit af......

Er is altijd meer werk te doen, dan dat er beschikbare handen zijn. En eigenlijk telt dat voor elke organisatie. Maar ook kan je per onderdeel van de organisatie kijken wat er nog aan zou moeten worden verbeterd. En soms, op die momenten dat ik moe ben, of dat ik gewoon een off day heb, dan zakt me soms wel eens de moed in mijn schoenen. Houdt het dan nooit eens op?
Nee dus!


Er zijn zoveel zaken die beter kunnen,  maar om dat te weten is het nodig om juist buiten je organisatie te komen, uit je ivoren toren. Ga naar je gasten toe en luister wat ze te vertellen hebben, ga een wandeling maken met je medewerkers, gewoon lekker een frisse neus halen en horen wat zij voor nieuwe ideeen hebben om de organisatie nog beter te kunnen maken. Maar ga zelf ook vooral kennis snuipen. Ga naar deskundige en laat je vollopen met de nieuwste inzichten en mogelijkheden. Dan weet je ook weer, dat je meer wensen hebt dan dat je aankan. Dan weet je ook weer dat je hard moet werken om het nog mooier en beter te krijgen.

Ik zeg niet dat wij alle wijsheid in pacht hebben, ik zeg niet dat wij het goed doen. Maar we blijven wel steeds opzoek nar verbeterpunten, om die zo snel als mogelijk is, aan te kunnen pakken.
We zijn volop bezich, en het is misschien wel een geruststelling, het houdt nooit op!

Wil je weten waar we zoal mee bezig zijn? Wees welkom!
De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg




Geen opmerkingen:

Een reactie posten