-0515-442328-

vrijdag 21 december 2012

succesvolle vakantie

Er zijn al boeken volgeschreven over succesvol ondernemen. Ook over hoe je binnen de sport de top gaat bereiken. Succes dat is iets dat we voor onze kinderen wensen, succes dat is de weg naar beter.
Dus dacht ik, nu ik toch in de boekwinkel sta, laat ik eens vragen of er ook een boek bestaat over succesvolle vakanties?

HET BESTAAT (NOG) NIET!

Daar kijk ik toch van op, vreemd is dat. Wel kon ik boeken vinden als
          * Hoe overleef ik mijn vakantie?
          * Nijntje op vakantie
Dit zijn beide kinderboeken, of het boek "De zeven spirituele wetten van succes".

En dat terwijl de vrijetijd voor steeds meer mensen een schaarste wordt. De druk dat deze dus goed moet zijn is hoog!

Op onze grasssprieten verkopen wij jullie beste vrijetijdsbeleving. Tenminste, daar doen wij ons best voor, dat is onze ambitie.
Maar wat maakt voor jullie nu een vakantie tot een succes? Wanneer gaan jullie naar huis met het gevoel echt een geweldige succesvolle vakantie te hebben beleefd? En in hoeverre speelt de voor- en na- pret hierin een rol?
Graag zou ik van jou willen horen hoe dat bij jou zit. Mag ik een kopje koffie bij je komen drinken en hierover verder met je praten? Natuurlijk op een door jou te bepalen plaats en tijd?
Ik kom graag naar je toe!

Ik ben benieuwd bij hoeveel mensen ik op bezoek mag komen! Ik houd jullie op de hoogte,
De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten