-0515-442328-

dinsdag 25 december 2012

Tankstation voor energie

Wat is nu de essentie van vrijetijd? Een makkelijke vraag, maar wederom best lastig om te beantwoorden. Vrijetijd hebben we nodig om ons goed te blijven voelen. In onze vrijetijd moeten we onze accu opladen, energie vergaren.

Is dat dan voor iedereen zo? En hoe laden we onze energie op?
En doen we dat steeds op eenzelfde manier? Van alles gaat me door mijn hoofd. Samen met Babke, een jonge designer waarmee we het project "rechargeables" ontwikkelen kwam met de kaders voor ons project.

Ontwerp een oplaadpunt, welke de bezoeker van nieuwe energie voorziet.

Immers, we willen in onze vrijetijd onze accu opladen. Ik ben zo benieuwd wat jou nu het meest energie geeft? Misschien dat jij, nu zo tijdens de kerstdagen, omringt door jou dierbare of collega's (omdat je nu geen vrijetijd hebt, ons wil helpen bij het vinden van antwoorden.

In de psychologie heb je twee basis gevoelens, angst en liefde. Is energie opdoen dan misschien liefde, of juist angst? Hangt dat geheel van je persoonlijkheid af? Ik ben benieuwd, echt ik zou het heel fijn vinden als je me met mijn vragen kan helpen zoeken en vinden van antwoorden.

Graag horen we van je! Wees welkom, De Polletjes, Watersportcamping Heeg
http://www.facebook.com/campingheeg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten