-0515-442328-

dinsdag 11 december 2012

Wat hebben motor rijders, zeilers en kampeerders met elkaar gemeen?

Die vraag stelde ik me eigenlijk meer in omgekeerde vorm. Onderzoek onder onze gasten laat zien dat ze allemaal tijdens hun vakantie opzoek zijn naar een groot gevoel van vrijheid. En, dacht ik toen, welke activiteiten bieden allemaal dat ultieme gevoel van vrijheid?

Dat is natuurlijk vrij veel, denk maar aan een sauna of vliegen in een zweefvliegtuigje. Als ik met deze vraag verder wil komen voor onze Watersportcamping Heeg, dan zal ik hem dus moeten kaderen.
Anders vind ik antwoorden waar we niets aan hebben!
Dus de vraag wordt;
"Welke activiteiten bieden een groot gevoel van vrijheid die op of rond Watersportcamping Heeg kunnen worden ondernomen?"

Lieve lezer, zou jij met me mee willen denken? Want ik weet wat, jij weet wat, maar samen weten we meer!
Ik ben heel benieuwd naar je antwoord, want ik verwacht dat we daarmee nieuwe inspiratie uit kunnen putten om zo onze Watersportcamping Heeg nog verder te kunnen ontwikkelen en te verbeteren!

Voel je vrij, wees welkom! Watersportcamping Heeg, de Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten