-0515-442328-

donderdag 23 oktober 2014

droomhotel

Tijdens de inspiratietoer brachten we ook een bezoekje aan het project van het Sint Lucas, droomhotel. De buitenkant was al wonderlijk weer gegeven, een soort van "gevallen huis". Ik weet niet of het de bedoeling was om deze associatie met gevallen met de daarbij creerende associaties mee te geven. Wellicht was het de bedoeling om de vorm van hotel vanuit een ander perspectief te aanschouwen bedacht ik me later!

Hoe dan ook, het thema droomhotel is natuurlijk super prikkelend voor een grassprietverhuurder, want er is immers veel overlap! Ook wij willen onze gasten op onze camping een droomvakantie aanbieden! Ik was nieuwsgierig en liep naar binnen. Ik wist niet wat ik kon verwachten, ik wist wel dat mijn verwachtingen hoog waren! Droomhotel, ik bedoel maar, dan verwacht je toch ver voorbij je verwachtingen te worden verrast? Of het nu de krappe tijd was, de vele mensen die het rondje liepen door de toch wat beperkte ruimte of de gezellig kletsende, maar weinig benaderbare studenten waren.....ik weet het niet, maar blij verrast kwam ik er niet uit. Maar dat geeft niet, want ook deze ervaring brengt mij weer van alles! Natuurlijk is het ons doel om voor zoveel mogelijk gasten een droomvakantie te bieden. Een vakantie die hun inpsiratie en energie zal geven en waar ze later het jaar nog vaak met heel veel plezier aan terug denken. Een droomvakantie, de lat ligt dus heel erg hoog! Die verwachtingen die hebben wij ook niet zomaar overtroffen! Daarvoor moeten we heel wat uit de kast trekken. Het is een hele uitdaging, en wat een geluk dat we weer een heel aantal wintermaanden hebben waarin we ons met deze vraag kunnen bezig houden omdat we dan even niet "in het proces"zitten zoals Bart Houben van de wostenbroodjes zo mooi vertelde (zie voorgaande blogjes)
En we weten twee dingen heel goed;

  • Het lukt ons niet om iedere gast een droomvakantie te bieden
  • Als het ons lukt om meer gasten een droomvakantie te bieden (dat is een 8.5 op de schaal van tien, of hoger) dan dat er weg gaan vanwege een klacht, dan groeien we!
Of zoals Rijn Vogelaar dat zo mooi verteld, scoor meer superpromotors dan afhakers, en je groeit!
Ik ben heel benieuwd van wie of wat ben jij een superpromotor en waarom? Wat dat antwoord kan ik wellicht weer toepassen op onze camping, ik ben benieuwd, laat je het mij weten?
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten