Op naar Rijswijk waar ik aankom in een groot gebouw. Direct voel je de dynamiek van het bedrijf! Een geoliede mierenhoop, zo zou ik het willen omschrijven. Marcel, de directeur van het ANP verteld met trots over zijn mensen. Over zijn chief WAT en chief HOE (wat een toffe omschrijvingen) Hij verteld over situaties waarbij het super dynamisch is (bv de abdicatie) maar ook wanneer het rustig is. Het kantoor is ingericht in cirkels, op de foto zie je de innercirkel, daar gebeurt het allemaal. Hoe zorg ik er nu voor dat mijn persbericht, mijn commerciele verhaal, goed wordt opgepakt? Hoe zorg ik ervoor dat ik meer aandacht krijg?
meer aandacht is gewoon meer multimedia en die krijg je door het persbericht te voorzien van de juiste dingen:
- +14% platte tekst
- +20% tekst + foto
- +48% tekst + foto + video
- +77% tekst + foto + video + andere media
Een persbericht goed voorbereid en juist aangeleverd is een kans om over je organisatie te kunnen lezen, te laten zien. Het is een van de manieren om aandacht te (blijven) krijgen van je doelgroep. Lees over mij, weet wie ik ben!
Wat fijn dat alles tegenwoordig gewoon via de mail met linkjes kan worden aangeleverd, mijn persberichten zullen voortaan altijd een video bevatten! Mocht je nog vragen hebben of tips voor mij, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg, je weet wel de camping in Friesland!
https://www.facebook.com/campingheeg
Geen opmerkingen:
Een reactie posten