-0515-442328-

woensdag 24 december 2014

ik kan niet meer wachten...

De aankoop is al gedaan, het product moet alleen nog even worden gemaakt. Bij het aankoopproces werd me al verteld dat het wel 5 weken zou kunnen duren. Dat was voor mij geen probleem, dus bestelde ik mijn eigen ontworpen schoen. En nu heb ik de schoen al besteld en betaald, maar kan ik haast niet meer wachten!

Wat doen ze dat toch goed bij Nike. Je kunt daar zelf je eigen schoen ontwerpen. Er zijn zoveel verschillende opties dat de kans dat er nog iemand rond gaat lopen met precies dezelfde schoen, heel erg klein is. Daarvoor ben ik graag bereid om vijf weken te moeten wachten. Vijf weken wachten is best lang! Maar het wordt nog langer wanneer Nike me ook nog eens op de hoogte houdt van het gehele maakproces. Gister kreeg ik nl. nog weer eens een berichtje waarin Nike me vertelde dat NU bezig zijn met het borduren van de naar KARIN. Op de tong van de schoen had ik graag mijn eigen naar staan. Ik denk direct weer aan de bestelling van wat dagen geleden, krijg een foto meegestuurd met mijn bestelde schoen! Kijk, nu zijn die vijf weken opeens wel erg lang aan het worden, ook al is er al eentje bijna voorbij en zijn het nog maar vier en een dag.....
De schoen wordt zo voor mij almaar mooier en mooier. Maar wat kan ik hiervan leren?
Zou het bij ons ook zo werken, dat ik onze gasten die hebben gereserveerd, op de hoogte houd hoe we bezig zijn met de grassprieten die hij bij ons gaat huren? Wanneer ik nog even het vakantie uitzicht voor hem meestuur?
En hoe zou ik zoiets technisch eenvoudig kunnen oplossen? Ik zie weer een mooie onderzoeksvraag voor een afstudeerstagiaire opkomen. Want ik weet zeker dat onze gasten blij verrast zijn en dat ze nog meer verlangen naar hun vakantie bij ons. Net als ik meer ben gaan verlangen naar mijn nieuwe schoenen.
Zeg, ken jij toevallig nog een stagiaire die voor ons zou kunnen onderzoeken hoe we dit idee kunnen uitrollen? 
Ik ben benieuwd naar je reactie, wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten