We willen ons allemaal onderscheiden. We willen horen bij een bepaalde groep. Niemand anders kan me dat beter uitleggen dan onze puberende tweeling. Feilloos hebben ze de personen gescand in een mum van tijd en weten me te vertellen tot welke groep deze mensen behoren.
Als geen ander weten ze me te vertellen dat ik echt helemaal de verkeerde trui heb gekocht, of de verkeerde schoenveters. Het komt op die leeftijd nogal nauw!
Wat kan ik daar van leren? Hoe zorgt een schoenenmerk dat die hofleverancier wordt voor een bepaalde doelgroep voor deze pubers? Of misschien nog gekker, hoe doet een chips-merk dat?
Waarom drinkt de ene groep vooral water uit een doppler flesje en de andere groep Red bull? Hoe hebben die merken dat voor elkaar gekregen? Want als ik dat weet, dan weet ik ook nog beter hoe ik wellicht voor onze doelgroep, de producten kan vermarkten. We willen toch ontsnappen aan de eenheidsworst?
Welke kanalen gebruiken ze? Welke associaties willen ze opwekken? Welke typologie gebruiken ze? Welke look & feel?
Die jeugd van tegenwoordig, als ik als moeder al niet eens in staat ben om de juiste kleding voor ze te kunnen kopen (zonder dat ze erbij zijn) hoe kan ik dan uberhaupt kunnen denken dat ik deze jonge doelgroep als kamperende gasten, aan onze camping te kunnen binden?
Ik voel alweer een mooie onderzoeksvraag opborrelen voor een afstudeerder! Want als ik een ding zeker weet, dan is dat dat een dergelijk onderzoek vooral moet worden uitgevoerd door iemand uit de doelgroep zelf. Of zou het slimmer zijn om
Heb jij een idee? Want hoe leuk, inspirerend en tof sommige ouderen ook zijn, de jeugd heeft de toekomst. De jeugd geeft flair aan je product en dienst. Die jongere die hebben ons heel wat te bieden!
Ben jij jong en opzoek naar een toffe onderzoeksvraag? Ken je misschien zo iemand? Laat het me weten, want met die persoon komen we graag in contact! Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg.
Als geen ander weten ze me te vertellen dat ik echt helemaal de verkeerde trui heb gekocht, of de verkeerde schoenveters. Het komt op die leeftijd nogal nauw!
Wat kan ik daar van leren? Hoe zorgt een schoenenmerk dat die hofleverancier wordt voor een bepaalde doelgroep voor deze pubers? Of misschien nog gekker, hoe doet een chips-merk dat?
Waarom drinkt de ene groep vooral water uit een doppler flesje en de andere groep Red bull? Hoe hebben die merken dat voor elkaar gekregen? Want als ik dat weet, dan weet ik ook nog beter hoe ik wellicht voor onze doelgroep, de producten kan vermarkten. We willen toch ontsnappen aan de eenheidsworst?
Welke kanalen gebruiken ze? Welke associaties willen ze opwekken? Welke typologie gebruiken ze? Welke look & feel?
Die jeugd van tegenwoordig, als ik als moeder al niet eens in staat ben om de juiste kleding voor ze te kunnen kopen (zonder dat ze erbij zijn) hoe kan ik dan uberhaupt kunnen denken dat ik deze jonge doelgroep als kamperende gasten, aan onze camping te kunnen binden?
Ik voel alweer een mooie onderzoeksvraag opborrelen voor een afstudeerder! Want als ik een ding zeker weet, dan is dat dat een dergelijk onderzoek vooral moet worden uitgevoerd door iemand uit de doelgroep zelf. Of zou het slimmer zijn om
Heb jij een idee? Want hoe leuk, inspirerend en tof sommige ouderen ook zijn, de jeugd heeft de toekomst. De jeugd geeft flair aan je product en dienst. Die jongere die hebben ons heel wat te bieden!
Ben jij jong en opzoek naar een toffe onderzoeksvraag? Ken je misschien zo iemand? Laat het me weten, want met die persoon komen we graag in contact! Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten