-0515-442328-

maandag 27 november 2017

geen waarde voor de jongeren? GEEN TOEKOMST!

Natuurlijk willen we een toekomst hebben met onze camping. Sterker nog, we zijn nog steeds volle kracht vooruit aan het denken. Projecten voor aankomende zomer, projecten voor over vier jaar. Een visie voor de komende vijf jaar. Een ding komt wel keihard bovendrijven wanneer we denken waar we naartoe moeten gaan bewegen, blijf relevant en waardevol voor de jongeren!

De jongeren zijn als geen ander in staat om je merk jong en sexy te positioneren. Jongeren zijn in staat om je merk snel te laten groeien en jongeren zorgen ervoor dat ook de wat oudere gasten zich weer wat jonger zullen gaan voelen. Of het nu over een restaurantje gaat, een paar nieuwe sneakers of een vakantie, het zijn een soort oerwetten die voor elk merk werken. Dus gaan we vooral opzoek naar de wensen en behoeften van de jongeren. Hele boeken zijn er al geschreven over de marketing voor deze generatie. Wanneer we ons begeven in een kunstzinnige kennisinstelling, dan zien we al snel wat de nieuwe look & feel zou moeten zijn. Maar om te weten welke soort arrangementen, welke producten en diensten ze tof vinden, dat moeten we gewoon zelf even uit zien te vinden!
Magazines en digitale kanalen  nauwlettend in de gaten houden, ogen en oren vooral open houden. Wat koopt die jongere gast? Wanneer koopt die, waar koopt die en waarom koopt die? Wat zoekt die, waar zoekt die, met wie wil hij dit allemaal kopen? Wat was zijn beste aankoop? Wat is nieuw in de wereld wat die jongere leuk/interessant vindt?
Antwoorden op al dit soort vragen, zal ons helpen om onze waarde voor de jongeren goed op peil te houden. Want alleen een visie is niet genoeg om je camping toekomst proof te houden. Een visie zonder doen is immers dagdromen. Doen zonder visie is trouwens helemaal rampzalig, dat noemen we gewoon een nachtmerrie! Dus, hoe kunnen we onze camping waardevoller maken voor de jongeren?
Nu alleen nog opzoek naar een afstudeer stagiair die dit allemaal voor ons uit zou willen gaan zoeken. Zoals met zoveel ontbreekt het ons zelf aan tijd. Er is zoveel te doen, er is altijd te weinig tijd! Ken of ben jij die afstudeerstagiair? Voel je welkom en neem snel contact met ons op!
De polletjes, Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten