-0515-442328-

zondag 1 april 2018

de camping waarvan je gaat glimlachen



Ik hoor of zie weer wat leuks en BAM, een glimlach op mijn gezicht. Zo simpel kan het soms zijn en dat is dan ook precies waar we naar zoeken voor onze gasten.

Afgelopen najaar waren we een paar dagen in het Nhow hotel in Rotterdam. Om te ontbijten moest je een gang doorlopen waar op de wanden allemaal leuke en inspirerende leuzen stonden. Ik liep met een grote glimlach de ontbijtzaal in.
Natuurlijk was de kracht van de inspirerende quote de volgende dag al wat minder bij me. Want ik werd niet meer verrast. Ik wist al wat er stond.
Kennelijk verwaterd de waarde zo snel. Maar daar is wel wat aan te doen. Gewoon dagelijks een verse quote opschrijven!
Direct na mijn bezoek van afgelopen najaar ben ik inspirerende quotes gaan verzamelen. Telkens wanneer ik iemand wat hoorde zeggen, op straat of ergens anders, een mooie quote las, schreef ik ze snel op. Inmiddels heb ik er meer dan tweehonderd weten te verzamelen. Genoeg om elke dag van dit kampeerseizoen, een nieuwe quote op te kunnen schrijven.
Zo hopen we dat onze gasten met een glimlach uit het toiletgebouw zullen gaan.
Zo simpel kan het zijn. Uiteindelijk is het de optelsom van al die kleine dingetjes samen die maken dat onze gasten een fijn verblijf hier op onze camping hebben. Dat ze weer vol vernieuwde energie weer naar huis zullen gaan en met een glimlach terug zullen denken aan hun verblijf hier op de camping!
Ik ben benieuwd, misschien heb je nog een mooie en simpele tip voor ons? Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten