-0515-442328-

vrijdag 5 oktober 2012

Als iemand eigenlijk een andere droom heeft, moet hij die najagen!

Ik vraag altijd mijn solliciterende stagiaires wat hun droom is. Wat doe je over vijf jaar? Natuurlijk vraag ik ook waar hun talenten zitten, waar ze blij van worden en wat hen energie geeft. Ik vraag ze wat ze willen leren en welke verwachtingen ze van mij en Watersportcamping Heeg hebben. De rest is eigenlijk niet van belang. Ik hoef niet te weten waar ze slecht in zijn, ik hoef niet te weten waar ze een hekel aan hebben, en ik hoef zeker niet te weten waardoor ik ze boos kan krijgen. Maar die droom, die moet passen bij onze droom. Als die heel veel overeenkomsten heeft dan heb ik iemand gevonden die ook met passie, hart en ziel zich wil inzetten! Zulke mensen geef ik graag mijn energie, ik weet dat doordat ik mijn energie geef er ook heel veel voor terug komt. Maar een enkele keer maak je een verkeerde inschatting. Dat hadden we afgelopen zomer ook. Heel erg jammer dat er een persoon rond loopt die een toch andere droom heeft. Zo iemand loopt langzaam maar zeker leeg qua energie en als die niet op past is het zo'n droeftoeter aan het worden. Dat is niet goed voor hem en ook niet voor ons. Niets tijd uitzitten, als het echt niet past en de match is verkeerd, dan is het enige juiste afscheid nemen. Zo komt en blijft er rust in mijn team, de energie blijft. De persoon zelf verdoet zijn tijd dan ook niet. Volg je hart, blijf trouw aan je droom en doe vooral niet teveel consessies! Droom jij van onze droombaan? http://www.kampeergek.nl/droom-je-van-een-baan-als-campingbaas/ Wees welkom, Watersportcamping Heeg, De Polletjes http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten