-0515-442328-

maandag 15 oktober 2012

De menselijke maat

Mensen zijn soms verbaasd als ik vertel dat er bij ons wel online een boekings-aanvraag kan worden gedaan, maar dat online een definitieve reservering niet kan. Omdat we kwaliteit willen leveren! Kwaliteit in de zin van maatwerk. En maatwerk voor de mens, onze gast. In het kort komt het er hier op neer: Boekingen maken met de menselijke maat! Zeker, er is veel voor te zeggen om wel voor online boeken te kiezen. Ik zou het zeker doen als je een beetje lui bent en een hekel hebt aan persoonlijke telefoongesprekken. Immers als grassprietverhuurder vergt een boeking geen enkele menselijke actie meer als je de gast dan ook direct laat afrekenen. Je ziet ze wel aankomen, en zelfs het inchecken kan automatisch worden geregeld. De slagboom gaat open door de aan de bevestiging gekoppelde QR code. Met diezelfde QR code gaat de afvalcontainer open en de deur van het sanitairgebouw. Ideaal toch, als je lui bent en een hekel hebt aan contact met je gasten. Een andere reden kan ook zijn wanneer je kickt op; "Ik heb een mooiere site dan mijn concurrent, ik werk met het luxe boekings programma". Het type dat ook een nieuwe auto koopt omdat de buurman dat ook net heeft gedaan. Ik ben meestal niet lui, we maken lange dagen en natuurlijk zijn wij moe na een lang kampeerseizoen. Maar het werken voelt niet echt als werken, het is onze grootste hobby waar we graag dag en nacht mee bezig zijn. Wij vinden het juist heerlijk om onze gasten te ontvangen en samen met hen te onderzoeken hoe we voor hen de beste, mooiste en intenste vakantiebeleving kunnen ontwikkelen. Het persoonlijke en directe contact, daar zit voor ons juist zoveel plezier in! En daarom kan je bij ons telefonisch reserveren, reserveren met de menselijke maat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten