-0515-442328-

donderdag 11 oktober 2012

Voorbereidingen Kampeer & caravanbeurs

Ik vroeg me enige tijd geleden al af; Hoe kan ik een zo belevenis en betekenisvolle stand ontwikkelen op de Kampeer en caravanjaarbeurs? Natuurlijk vraag ik mijn adviseurs om me heen. Onze eigen gasten weten precies wat zij een voorbeeld hiervan vinden. Ons eigen team van medewerkers en stagiaires heb ik geraadpleegd. Het zou toch zonde zijn om al dit potentieel niet te gebruiken. Natuurlijk moet de stand voldoen aan onze VAMP methode, je weet wel, vernieuwend, anders, MVO en persoonlijk. Ik denk dat we met ons bescheiden budget er goed in zijn geslaagd. Het gaat ook zinnenprikkelend worden. Maar eerst vraagt het van ons een pittige voorbereiding. Want vanzelf kan je niet alleen in het ideeen vergaren blijven hangen. Om de stand goed te krijgen moet je ook van je stoel gaan komen. De achterwand is in productie, de standaard voor de surfplank is gelast, de brochures zijn gedrukt. Maar toen ik gisteren even de vloer in het tuincentrum wilde halen, bleek die niet meer voorradig. Einde van het terras seizoen, ja logisch natuurlijk. Snel verder vragen waar dit nog wel te te krijgen is. En met dergelijke tegenvallertjes moet je rekening houden. Daarom is het fijn om snel,op tijd en slagvaardig te werken. Een groot geluk is dat het internet het heel eenvoudig maakt om snel een alternatieve leverancier te kunnen vinden. Vooral als het gaat om eigenlijk algemene producten. Maar naast het ontwikkelen van de stand, is er nog wat nodig om vooraf goed te bepalen. Waarom wil ik naar deze beurs? Aan welk doel moet het voldoen? En wat mag dat kosten? Wij hebben het een klein beetje omgedraaid, wat kan ik op deze beurs bereiken? Ik denk dat gezien de periode, nieuwe seizoensgasten het meest voor de hand ligt. Onze doelgroep gaat nu eenmaal niet echt een jaar van tevoren hun zomervakantie plannen. Dat gebeurt vaak een week of wat voordat die begint. Voor seizoensplaatsen ligt dat anders, mensen zijn daar meestal in het najaar naar aan het zoeken. Dus, mocht je nog een seizoensplaats wensen, kom gezellig naar onze stand en kijk direct naar de mogelijkheden! En mocht jij nog iemand kennen die opzoek is naar een seizoensplaats, en die iemand is echt een leuk type dat bij ons bedrijf past? Zou je die dan willen wijze op ons en onze stand! Bedankt voor je moeite, fijn dat je zo mee-denkt! Een groet en graag tot op de stand, De Polletjes Watersportcamping Heeg http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten