-0515-442328-

maandag 29 oktober 2012

Bewust beleven



De consument van vandaag en morgen leeft en koopt bewuster dan voorheen. Men wil steeds vaker ervaren, beleven en uitproberen alvorens tot koop over te gaan.
De producten en diensten die geboden worden zijn overgoten met een unieke beleving. En juist deze beleving zal de waarde bepalen voor de consument.

Dat dit zeker ook geldt voor de kampeer gast moge duidelijk zijn. De beleving moet zich verhouden tot de gevraagde euro's. Het is een proces waar we al jaren mee bezig zijn, een consistente beleving toe te voegen aan onze producten en diensten. Maar het valt niet mee. Ik vraag regelmatig om me heen of mensen kamperen en meer dan eens hoor ik; nee niet meer eigenlijk...'
Ik vraag dan door wat daarvoor de reden kan zijn en in de loop der jaren is dat een redelijk stabiel lijstje van antwoorden geworden;
Bovenaan staat dat ze nieuwe gebieden willen ontdekken, de wereld willen zien.
En als ik dat dan verder ga onderzoeken blijkt dat we in eigen land wel genoeg te bieden hebben, maar dat we in onvoldoende mate in staat zijn om onze potentiele gasten te beraken. Wat jammer, want eenmaal onze camping te hebben bezocht vallen ze van hun "kruk" hoeveel moois deze regio te bieden heeft, incl. onze camping! Het heeft alles te maken met beleving toevoegen aan onze producten en diensten en daarmee voldoende mensen weten te beraken. Komende winter gaan we daar dan ook hard mee aan de slag, nog meer inzetten op beleving, dit meer uitdragen en meer potentiele gasten bereiken.
Daarvoor ben ik opzoek naar oude foto's van rond 1965. Het jaar dat onze camping door de gemeente werd opgericht. Mocht jij die toevallig in je bezit hebben dan hoor ik dat dolgraag! Mocht je mensen kennen die ze in hun bezit zouden kunnen hebben....dan horen we dat ook heel graag,
Kun je ons helpen onze Beleving bewust te vergroten?
Wees welkom, De Polletjes
http://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten